اگر بار گران بودی رفتی اگر...
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

سلامی بعد از ماه ها خدا حافظی با ژوژ ماند و تردش...!

ایندفعه یه مطلب خاصه !

این روز ها همه در موردش(=+) صحبت میکنن شما چطور؟؟؟

قراره  هر کس که دوست داشت تو این پست هر حرفی  می خواسته بزنه و نزده یا میخواد بزنه

به شا دوماد جدیدمون بزنه که زیاد مهمونمون نیست (انتقالی)

تبریک  ، انتقاد ، پیشنهاد ، بد و بیرا   ،خاطره ، انتقام ، وداع ...!

چون میتونه که اسمشو مستعار بنویسه ( البته شوخی کردم !)

من خودم ترجیح میدم یه جمله خاص بزنم شما چطور؟؟؟

اول که حمیدرضا این پیوند فرخنده رو بهت تبریک میگم و ایشالا که به پای هم پیر شید

و دوم ؛ بری دیگه بر نگردی!!!

 



نظرات شما عزیزان:

salah
ساعت0:50---11 خرداد 1391
عسیســــــــــــــــم انشا.. ب پای هم پیر شید

پررو نشو :


عرفان
ساعت0:45---11 خرداد 1391
حمید رضا باید خبر ازدواجتو از تو وبلاگ کلاستون بشنوم؟؟؟ مگه برنگردی خونه.از طرف مامانی.نه شوخی کردم به پای هم معمار شید

zahra
ساعت10:22---6 خرداد 1391
man hanozam migam,ta dastetono tu daste zanetun nabinam bavar nemikonam,vali hame tabrik goftan dg,manam tabrik migam beheton

sama
ساعت18:24---24 ارديبهشت 1391
سر راه کنار برین دوماد میخاد نار بزنه
سیب سرخ انار سرخ به دومن یار بزنه
سلام آقای نیکدل تبریک میگم انشالا به پای هم قنجیر شین(اصطلاح بجنوردیه).


حمیدرضا
ساعت1:17---24 ارديبهشت 1391
ولی جدایی حمید از بجنورد هم فیلمی میشه برای خودش ها!
خدایی این دوترم باهمه سختی هاش خیلی خوش گذشت دلم برای همتون تنگ میشه...
بچه ها اگه کسی ناراحتی یا کینه ای داره بگه حلالیت بطلبم اون دنیا نیاد منو بپوکونه...:دی
خلاصه ببخشین اگه کسانی رو مسخره کردم بعنوان شوخی بگیرین یکم مثل من باجنبه باشین دیگه!!!
ولی موندم من برم ترمهای دیگه استاد قربانزاده میخواد کی رو پودر کنه؟؟؟


حمیدرضا
ساعت1:04---24 ارديبهشت 1391
بچه ها ممنون از لطف بی دریغتون

خانمم به همه سلام رسوند

خانم غازی مطمئن باشین این دفه رو شیرینی میدم میخورین...:دی
پاسخ:ما هنوز حلقه به دست شما ندیدیم تا چه برسه به شیرینی؟به هر حال پیوندتان مبارک.


Reza
ساعت1:00---24 ارديبهشت 1391
سلام حمیدرضا مبارکت باشه

تابستون حتما با خانومت بیا کاشمر

بریم تینگل صفاسیتی



سمیه
ساعت19:16---23 ارديبهشت 1391
سلام

خسته نباشید

دوست من به نظر شما آیا میشه کسی رو دوست داشت و ازش متنفر بود

من بعضی ها را دوست دارم مثل

سارا و ساناز

سامان و ساسان

ولی دست خودم نیست ازشون بدم میاد

امیدوارم از کسی بدتون نیاد

راستی وبلاگ خوبی دارید


alireza
ساعت0:41---23 ارديبهشت 1391
نه دیگه آقای نیکدل ! نشد
ببین عزیزم این یه موردو اصلا نمیتونی از زیرش در بری باید شیرینی رو بیای بالا
اصلا بایدیه میفهمی یا نه!!!


آتنا
ساعت22:52---22 ارديبهشت 1391
سلام به همه ی دوستان و به خصوص آقای داماد.خب مبارکتون باشه.ان شاا... به پای هم پیر شین...شیرینیه ما ... نه بابا نمی خوایم...می دونم که زیر بار شیرینی دادن نمیرین...همین دیگه...مبارکتون باشه.

hamdam
ساعت22:42---22 ارديبهشت 1391
rast migi nima jan
vaqean bavar nakardanie
yaani hamid reza...
parid?
sakhte bavaresh...


نیما
ساعت15:50---22 ارديبهشت 1391
راستی یک چیزی بکم کسی نمی دونه . ایا می دانید اولین کسی که من از بچه ها رو تو دانشگاه دیدم حمید رضا بوده
وای یعنی 2 ترم گذشت؟!؟!میشه ؟ میشه؟
من دارم دیونه میشم شایدم شدم


نیما
ساعت15:44---22 ارديبهشت 1391
بابا من که تا زنتو نبینم باور نمی کنم
این انتقالی هم شده بلای خانمان سوز
من حمید رضا می خوام
نرو تو رو خدا دلمون برات تنگ می شه
دیگه کسی نیست بهش بخندیم


hamdam
ساعت13:24---22 ارديبهشت 1391
bozorgi be sen nis k
sen faqat ye adade

baadesham ma kuchuluha mage del nadarim?


faeze.h
ساعت10:52---22 ارديبهشت 1391
aghaie nikdel omidvaram khoshbakht beshin.

man avalesh bavar nakardam vali mesle inke ghazie jedie! lotfan shirinie ma faramush nashe.

ye dastiam ru sare aghaie hamdamam bekeshin.mesle inke kheily ajale daran.aghaie hamdan khodetuno ba aghaie nikdel moghaie3 nakonin.ishun 2sal az shoma bozorgtaran.


faeze.h
ساعت10:51---22 ارديبهشت 1391
aghaie nikdel omidvaram khoshbakht beshin.
man avalesh bavar nakardam vali mesle inke ghazie jedid! lotfan shirinie ma faramush nashe.
ye dastiam ru sare aghaie hamdamam bekeshin.mesle kheily ajale daran.aghaie hamdan khodetuno ba aghaie nikdel moghaie3 nakonin.ishun 2sal az shoma bozorgtaran.


تزمه
ساعت0:31---22 ارديبهشت 1391
خیلی خیلی مبارک باشه!بزرگترین اتفاقیه ک میتونه تو زندگیه یه نفر بیفته!
ینی نفر بعدی چ کسی خواهد بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میبینم ک خیلیا دستشونو بلند کردن،لطفا دستتونو بندازین!!شلوغ نکنین!شلوغ نکنین!


hamdam
ساعت21:47---21 ارديبهشت 1391
hamid jun ba ehtarin arezuha badraqat mikonam
albate shirinie ma faramush nashe ha!!!
ye ruz khanumeto behemun neshun bede bebinim in khanume khoshbakht kie?!!!
be har hal omidvaram be paie ham pir shin
doa kon ma ham zudtar qatie shomaha shim


hassani
ساعت21:10---21 ارديبهشت 1391
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiii
byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط علیرضا افخمی